اس ام اس عارفانه
نوشته شده توسط : محمدرضا

تو اسمون دنیا هر کس ستاره داره چرا نوبت ما آسمون جایی نداره . . . . . . . . . . . . . . . . . زندگی را دوست دارم نه درقفس...بوسه رادوست دارم نه درهوس...تو رادوست دارم تا آخرین نفس . . . . . . . . . . . . . . . . . مثل شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا...مثل پرستو کوچ کن فصلی اما هدفمند...مثل پروانه بمیردردناک اما عاشق . . . . . . . . . . . . . . . . . برسردرقلبم نوشتم ورود عشق ممنوع.عشق واردشدو گفت من بی سوادم . . . . . . . . . . . . . . . . .میدونی فرق هنرعشق با هنرشمشیر چیه؟ شمشیریکی را دوتا میکنه ولی عشق دوتارو یکی میکنه . . . . . . . . . . . . . . . . . ۱۰۰مرتبه ۹۰نامه عاشقانه در۸۰جای مختلف با۷۰معنی در۶۰روز روزی ۵۰ باربرای تو بازگوکردم۴۰تای انرا فرا گرفتی بعداز۳۰روز۲۰مرتبه۱۰سوال ازتوپرسیدم به ۸ سوالم ۷جواب۶خطی دادی بعداز۵شبانه روز۴مرتبه تورادر۳ جای مختلف دعوت کردم وبعداز۲ساعت خواهش حتی ۱بارهم نگفتی(دوستت دارم) . . . . . . . . . . . . . . . . .عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد . . . . . . . . . . . . . . . . .بنویس با خط الماس،رو تن نازک شیشه،که به بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه . . . . . . . . . . . . . . . . .جایگاه همیشگی تودرقلب منه،اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه . . . . . . . . . . . . . . . . .اگه همون قدرکه ستاره تو اسمون هست ماه بود،بازهم اسمون بی تو سیاه بود . . . . . . . . . . . . . . . . .این اس ام اس از کشورعشق شهرمهرمحله صفا پلاک محبت طبقه رفاقت زنگ صداقت امده تا بهت بگه دوستت دارم . . . . . . . . . . . . . . . . .کلاس عشق ما دفتر ندارد،شراب عاشقی ساغر ندارد،بدوگفتم که مجنون تو هستم،هنوزان بی وفا باور ندارد . . . . . . . . . . . . . . . . .بودنت یه جور،نبودنت یه جور،دراین دنیای جورواجور،دوستت دارم بدجور . . . . . . . . . . . . . . . . .شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن،ازکنارت رفته ام اینگونه فراموشم نکن . . . . . . . . . . . . . . . . .ازشب پرسید چه بنویسم برای انکه دوستش دارم؟گفت بنویس بی توفردایی ندارم . . . . . . . . . . . . . . . . .سکوتم صدای تو...هوایم هوای تو...دلتنگیم برای تو...تنهاییم به یادتو...زندگیم فدای تو





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 993
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 11 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست